Alfrink college

Ons gebouw

Natuurlijk, sfeer is meer dan stenen. Het gaat om de mensen. Maar wij vinden dat goed onderwijs thuishoort in een mooi, licht gebouw. Zo’n gebouw heeft het Alfrink College. Ook prettig: we zitten met havo, vwo en tto onder één dak.

Alle ruimte voor jou

Mooie lokalen, uitstekende sportfaciliteiten, een grote mediatheek, een collegezaal en studieruimtes. Maar ook prachtige practica-lokalen, wifi waar je blij van wordt en goede ICT-voorzieningen… dat is lekker leren.

Huiswerk maken kan thuis en op school

“Als je je huiswerk liever op school maakt dan thuis, dan is daar alle ruimte voor. We hebben bankjes in de gangen en een mooi studieplein voor de onderbouw. Op dat studieplein is ’s middags het huiswerkplein, een gezellige plek waar je met een kop thee erbij rustig kunt werken.”

Jolijn Groothuizen, docent geschiedenis en jaarcoördinator klas 2